24.4.12

Perbezaan wajah walaupun orangnya sama.


Saya memang gila kamera.. pantang nampak lensa kamera.. so, memang dalam setiap bulan aka nada je gambar yang saya snap… folder dalam lappy pun dah bersepah-sepah picture saya.. tak tersusun..  malas sebenarnya!


Ade orang cakap kat saya yang muka saya ni sentiasa berubah-rubah.. saya cuba mengkaji kesahihannya.. hikhikhik.. tapi tak nampak mana bezanya.. sama je.. mungkin saya nampak berbeza bila pakai shawl, tudung ekspress dan tudung bawal.. memang muka akan ada sedikit lain lah kan? Lagi-lagi sejak saya suka mendandan muka.. suka pakai eyeshadow yang berwarna-warni dan juga blusher.. tak hebat mana, main hentam kromo je.. tapi I like the result even nampak comot.. muahahaha=]


Bila dah besar baru tahu sebenarnya saya comel.. ayat nak mintak penampor ni.. hikhik;p ala, kalau kita tak puji diri kita, siapa nak puji lagi kan? 


 
 2009

2010



 Raya 2011


 December 2011


 2011


 latest pic..



tahun 2009 - 2010 gambar tak jelas almaklumlah, time student guna handset tak berapa nak ada megapixel.. hehehe..  dah kerja baru mampu nak beli yang ade megapixel.. different sangat ke? for me, sama je.. tak nampak celah mana beza nya tu...


kalau tengok masa kanak-kanak dengan sekarang... bezanya warna kulit laa.. hehehe..


5 ulasan:

ila berkata...

aah la,berubah-ubah tp tetap cute

Cik Siti Hajar berkata...

heheheh... tetap cute ye..

time kaseh atas pujian tu...

izzie izzam berkata...

ADE LAH PERUBAHAN NYEW.. :)

MAKIN MATANG . .HEHE

Bonda_Haziq berkata...

hmm sama tapi xsrupa..ade pengembangan dan penguncupan muka sket kot..yela dh pakai tudung so efek tu pun lain2 kan..bak awak kata, megapixel pun main peranan..hehe adobe kan ade..

Cik Siti Hajar berkata...

izzie izzam : should be makin matang dear.. umur pon nak masuk 23tahun dah...


Bonda_Haziq : tang kembang kuncup tu mmg ade effect lebih.. hihi..