10.5.12

life goes on; either you run it or the life run you?

selamat pagi semua...

Alhamdulillah, masih lagi bernafas dan diberikan peluang melihat dunia hari ni... Isnin (7hb) sampai semalam rabu (9hb) saya kena demam panas.. badan menggigil-gigil kesejukkan tapi suhu badan sampai 41'c... waktu malam paling saya rasa bahang dari haba badan sendiri walaupon saya rasa sejuk... setiap sejam saya bangun pergi basahkan kepala.. walau tak larat saya tak ambil MC pun, tetap pergi kerja sebab ada kerja urgent kena settle this week... dan syukur sangat kerja tu dah settle semalam dan hari ni saya dah sehat sikit walau demam tak kebah...

pergi kerja dengan main sarung je baju dan seluar saya nampak.. tak terdaya nak memilih.. pakai baju yang tak payah di iron.. muka toksah cakaplah.. dahlah pucat lesi... memang saya tak pakai secalit bedak mahupun BB krim.. tak koser lah nak menempek semua tu.. sebab selsema lagi batuk lagi... jadi pergi kerja dengan muka macam Mak Limah cuma tak de rambut menggerbang je...

last weekend pergi ke majlis perkahwinan kawan kolej dan juga bekas kawan sekerja.. bulan ni memang dapat pakej jemputan yang lengkap.. dari kawan sekolah rendah hingga ke kawan sekerja.. wow! looks like everyone getting married except me... :( memang meriah every week dapat makan sedap-sedap.. hehehe.. i'm enjoy in every wedding ceremony that i attend.. 


People change, things go wrong, shit happens, but life goes on.

Try to be happy as you can; you will see you have very wonderful life than others.




1 ulasan:

WanieAleen berkata...

alhamdulillah.. :)