28.8.12

Berkaraoke meringankan stress


Mesti ramai yang suka karaoke kan?? Orang kata nak lepaskan stress dan tension dengan karaoke.. tapi bukan saya.. kalau nak ikut pergi karaoke boleh.. tapi jangan lah sampai 3 jam.. tak larat nak teman.. saya jenis ang tak suka nak berkaraoke reramai.. kalau nak kaaoke dalam kereta je.. time driving.. tu lah masa saya berkaraoke…





Tapi kalau orang yang bebetul suka karaoke ni.. memang artis karaoke.. memang tak dapat di tahan-tahan laa.. kalau boleh tiap-tiap minggu nak buat konsert kat pusat karaoke tu..

saya kenal karaoke masa tingkatan 2 kalau tak silap.. saya pergi dengan kawan-kawan.. dulu sabtu kana da kokurikulum kan.. balik je dari sekolah, shoot pergi bandar klang.. sekolah saya dengan bandar klang hanya 10 minit berjalan kaki.. dekat sangat..

mula-mula dulu masuk karaoke jamban tu.. yang masuk duit pilih lagu.. satu lagu seringgi kalau tak silap saya.. time tu melalak lah tak beringat tapi yang tak bestnya, bilik sebelah punya nyanyian pon kita boleh dengar… bila masuk form  4 , upgrade sikit.. pergi karaoke yang ada bilik tu.. bilik pun luas sikit.. tapi tetap boleh dengar orang sebelah punya nyanyian.. masuk zaman kerja, lepas sekolah.. lagi hebat.. pergi pusat karaoke.. yang bilik besar dan sunyi.. sebab tak dengar bunyi dari bilik sebelah..

sumber google


saya hanya mengikut kawan je pergi karaoke.. nama saya nak berkarok sesame.. takde laa.. tak suka.. hahaha… then, bila saya masuk kolej.. oang ajak berkarok.. aduhhh.. memang tak pegilah.. saya rasa saya sorang je kot yang tak suka karok.. kengkawan lain memang hebatlah berkarok…

Cuma, yang saya peliknya.. stress dan tension boleh dilepaskan dengan pergi karok.. tempat tu bising.. kalau saya lagi menambahkan stress je… lain orang lain pandangannya kan? Bila dah meningkat umur ni.. lagilah saya tak suka berkaraoke… kalau stress dan tension saya tak boleh dengar bising-bising ni.. kang jadi baran je kang…


Satu je lah yang saya nak pesan.. kalau pergi karok tu.. jangan lah sampai berjam-jam lamanya… tak rasa membazir dan buang masa ke??

1 ulasan:

miszgarfien berkata...

xsuka pergi karok...melalak sorg2 dlm kete je slalunya..ape yg best sgt dgn karaoke tu pun, xtau la...hehe