10.8.12

Dugaan Bulan Ramadhan - Doa Selamat Dari Dengki

aku tak faham dengan sebilangan manusia ni.. puasa-puasa pun nak mengutuk orang.. nak cakap buruk pasal orang.. buka aib orang…


ambil iktibar sikit!


tersentap hati aku bila boss cakap macam tu.. someone mengadu pasal aku kat boss aku.. kalau cite  elok takpe.. ni bukan-bukan.. And I’m so lucky my boss jenis tak percaya sangat cakap orang..
After this memang aku akan extra berhati-hati lah….




Ya Allah, berikanlah aku kekuatan dan ketabahan yang tinggi. Jauhilah aku dari segala syak wasangka dan fitnah. Ameen.


7 ulasan:

Jahirah berkata...

tq berkongsi...save doa tu terus...;)

Tanpa Nama berkata...

insya Allah.. =)

tirahzairi berkata...

jom exchange bloglist...tirah letak dlm list yer blog hajar nie...

Unknown berkata...

Nice post. Thank you sudi berkongsi.

Lyaa Suriany berkata...

bulan puasa pn nak busuk hati. adoooi

sarah mohamad berkata...

Nasib bos jenis yg tak mudah percaya. Minta dijauhkan lah dari orang yg suka mengumpat ni kan.

aswadz berkata...

ada la tu dia x puas hati ngan awak.