11.10.12

so sleepy!!!



Malam semalam sebelum tidur hujan turun, kebetulan pulak kepala memang dah berdenyut-denyut dengan mata yang memang dah mengantuk tahap maksima.. seingat saya, saya tidur dalam pukul 10.30 malam.. alarm pukul 6.05 minit pgi.. jangan tanya kenapa 6.05 minit ye.. hehehehe.. 


Bangun pagi, kepala sakit… dengan mengantuknya lagi.. aduhhh!! Ni yang tak suka ni.. saya tak suka bila bangun pagi rasa mengantuk tu ada lagi.. 

Siap-siap bagai, kelua umah pukul 6.45.. sampai bawah ofis pukul 7.30 pagi.. apa lagi, sambung tidur dalam kereta dulu.. masuk kerja pukul 9 pagi, jadi ada masa sejam lagi kan saya nak tidur.. tu pun tidur-tidur ayam je.. takut terbabas.. naya je.. 


Sekarang masih mengantuk dan rasa kepala sakit sangat.. kalau tak cukup tidur ginilah gayanya kan…. 

nak tidurrrrr!!!

2 ulasan:

Dhiera nadhirah berkata...

pagi tadi pun saya mengantuk. naseb pergi kerja dengan suami, suami yang drive. saya membuta je la dlm kereta

Tanpa Nama berkata...

Aslmkm. Cik siti ni xade fb atau emel ke selain blog ni. From: Ad_lkp2003@yahoo.com