28.12.12

Jumaat terakhir 2013 :)



Tiba di Jumaat terakhir di tahun 2012.. segalanya berlalu begitu pantas sekali.. dalam sekelip mata 2013 bakal menjelma.. saya tak pasti saya sudah bersedia atau tidak menempuh 2013.. seiring dengan peningkatan umur dan juga pertambahan tanggungjawab..


Sedih pula nak meninggalkan 2012.. namun, sebagai manusia biasa.. perlu juga melangkah ke hadapan.. apa yang saya sedih untuk meninggalkan 2012? Saya sendiri tak punya jawapan yang pasti.. yang pasti 2012 bagi saya banyak sangat kenangan.. dan juga banyak teladan dan pengajaran untuk masa depan..


Dan yang pasti 2012 bagi saya kawan-kawan yang best!! Kawan-kawan yang menghargai kewujudan saya.. Terima kasih kawan-kawan.. =]


kehidupan makin mencabar dan minda perlu sentiasa kental.. emosi perlu bersiap-sedia untuk dirempuh.. kalau tak kuat, hidup akan gelap senantiasa..

Apa yang pasti, masa akan terus belari meninggalkan kita..



1 ulasan: