14.12.12

Review Spa Bath Scrub Guardian

beberapa bulan lepas badan saya tumbuh (what exactly word erk?) dengan ruam.. terutama di ketiak.. =[ tak tahu lah kenapa.. tapi after 2weeks hilang ruam.. tapi bekas ruam tu buat kulit saya jadi gelap... buruksss gile! saya try cari solution... terus terfikir nak buat scrub kat bekas ruam tu..

pergi Guardian..tengok sana sini.. usha sana sini.. last-last ambil Bath Scrub brand Guardian je.. hehehe :D
sebab masa tu tertarik dengan brand ni je..

 botol dia kecik je..



nampak tak dah separuh botol habis.. hihihi:)



alhamdulillah, lepas seminggu sental dengan benda ni, bekas ruam tu dah makin kurang.. dan hari ni dah lebih sebulan rasanya..dah tak berbekas lagi... :) bau dia scrub ni tak kuat.. kalau sental lama-lama tak tahulah kan.. saya sental tak lama mana.. lenguh tangan, lainlah kalau ada orang nak menyentalkan... yang bestnya lepas sental guna scub ni, kulit memang lembut je.. rasa geram kat kulit sendiri.. muahaha=]

cara saya sental.. hari ni sental body kiri esok belah kanan pulak...lusa kat bahagian kaki.. :) mana-mana tumit yang tak rata tu..cuba try ni..mana tahu nanti tumit jadi lawa...kan.. tak cuba tak tahu..

harga tak mahal.. dalam RM6 je.. seeloknya scrub 2 kali seminggu.. tapi saya bila dah hilang kesan ruam tu.. bila rajin je saya scrub... tahan lama jugak scrub ni.. berbaloi....

korang-korang boleh try yer.. dia ada lagi beberapa bau rasanya.. serang Guardian nanti. :)


1 ulasan:

dhiera berkata...

spa sendiri kat umah lagi bagus kan. especially for long time~ dan sgt menjimatkan!