3.1.13

Nak jugak berazam..



Baca entri Asna yang latest.. ada pic 1st 2012 dan pic 1st 2013.. saya pun gigih lah duk mencari pic sendiri.. hahaha.. nak jugak kan? Tapi tak jumpa.. muahaha… macam pelik je saya takde pic in early Jan 2012.. 

Masuk tahun baru semua nak pasang azam.. tapi azam tahun lepas dah tercapai ke belum ntah.. kan? Last year azam saya nak kurus je.. tapi seperti yang korang semua tahu.. sampai laa ni tak tercapai-capai.. muahahaha.. =]

Mana nak tercapai kalau duk sibuk google sana  sini tempat makan best.. semua nak try.. ada kawan pernah tanya kat saya.. “kau pernah kenyang tak?” bagus betul ayat dia memerli saya.. perli dengan cara halus.. tadi saya go through fb saya dari tahun 2008.. memang takde status “kenyang”.. status “lapar” melambak-lambak..

Untuk 2013 azam saya tetap nak kurus.. hahaha.. kalau tak kurus pun, harap berat tak naik-naik.. =p

Azam paling tinggi.. nak jadi orang yang lebih baik dari sebelum ni.. amin..

Moga-moga perjalanan hidup sepanjang 2013 akan dipermudahkan.. =]


1 ulasan:

jeBateja berkata...

wahhhh....ko mmg tak kenyang2 erkk....ahakz....ahakz