18.2.13

Monday again =]



Semalam tepat pukul 12 malam bunga api meletup kat area rumah saya.. tapi kali ni macam bunyi bom kot… kuat gila weyhh.. pukul 12 tu baru je saya nak letak kepala.. memang tak dapat lelap langsung… sadis betul!

Tiba-tiba teringat kat Gaza.. macam ni lah agaknya penduduk Gaza rasa.. terkejut dengar bunyi bom.. *insaf* bunyi tu habis around pukul 3 pagi.. bayangkanlah.. macam mana nak tidur?? Rumah saya habis bau asap.. rumah kan tingkat 3.. mana tak masuk asap-asap tu..Sudahnya saya tidur dalam sejam je kot..lepas tu alarm pun berbunyi.. 

Pagi ni saya keluar awal sikit..6.35 pagi dah keluar rumah.. sebab ada kerja urgent kena settle kan before lunch tadi.. dan lagi satu, kalau Isnin jalan memang jem habis.. tak tahu kenapa.. so, baik keluar awal sikit… pukul 7.20pagi dah terpacak kat ofis.. sedangkan masuk ofis pukul 9 pagi.. **mintak bos naikkan gaji sikit**

Harini saya dapat bos baru… so, nervous sikit nak jumpa dia.. 



this is what I'm wearing for today.. :)



lama tak update blog sebab tuan tanah kekeringan idea... 
harap maaf~~ 

 

Tiada ulasan: