13.2.13

Mengadap jalan jem...



Selepas cuti 4 hari, actually 2hari je kan? Kalau tak include weekend sebab weekend memang kita cuti pun.. even 4 hari pun, tak tahu lah kenapa cuti kali ni rasa lama gile! Maybe sebab saya bosan kat rumah.. saya memang takde apa-apa plan untuk cuti ni.. 

Semalam hantar adik balik Matrik Melaka.. gerak dari rumah pukul 2petang.. Selangor ke Melaka okay je.. smooth je.. tapi tengok line sebelah Melaka – Selangor.. phewww!! Jem teruk sangat.. bagi saya yang takde kampung jauh ni.. jem macam tu agak luar biasa lah kan…

Balik tu memang kena hadap jem.. macam siput je bergerak… saya mula lah fed-up.. sebab gerak perlahan macam tu buat saya mengantuk.. 

Time tu lah nak rasa bersyukur sebab takde kampung jejauh.. hahaha :D 

Memang best ada kampung… tapi nak menghadap jalan jem teruk, memang saya tak sanggup..

Apa erk korang buat time jem teruk macam tu? Lagi-lagi kalau dapat orang sebelah yang tido..

Tiada ulasan: