26.2.13

Pujangga Hati



Dulu masa sekolah rendah.. dalam darjah 5 ke 6.. balik sekolah mesti nak tengok cerita polis.. drama dari Hong Kong kot.. pukul 6 ke 7 ntah start tapi yang pastinya kat tv3.. setiap Isnin sampai Khamis lah.. balik dari sekolah mesti laju-laju wei.. sebab nak tengok cerita ni.. mesti pasal polis lah.. kalau tak pon pasal ahli bomba..

Saya ingat lagi, masa tu bulan puasa, saya kena masak sebab ibu dah kerja.. saya masak lagi 5 minit nak masuk waktu berbuka.. hahahah… penangan drama ni..


 my heart was melting!!!

 
Saya dan adik paling minat Louis Koo.. hensem woit!! Manis dengan lesung pipit.. kulit pulak tu tak putih macam Chinese lain.. bunga-bunga hati tengok dia.. tapi umur dia tahun ni 43 tahun dah.. hehehe... tapi nampak macam 30-an je..



2 minggu lepas kot.. ada cerita kat tv 2, dia berlakon.. sanggup tahan mata nak tengok dia.. padahal masa tu dah ngantuk gila..sepanjang tengok cerita tu saya senyum je.. hahahaha... dah macam orang gila dah...

wallpaper bb pon gambar dia okey... sedap mata memandang...

kalau jumpa dia in real... mau pengsan kot....

Tiada ulasan: