21.2.13

siapa boleh edit kan blog?



Dulu masa zaman study dulu, kemain rajin saya tengok tutorial tentang blog.. coding html semua tu.. tapi apa mende semua tu memang tak faham lah kan.. tapi kalau nak edit sikit-sikit bolehlah.. dengan syarat banyak membaca blog lain.. 

Jenis saya pulak, selagi tak siapkan coding tu.. memang takkan puas hati.. saya takkan kemana-mana selagi tak siap.. hahahaha…. Semangat waja kan?? Cer suruh study… paling lama setengah jam je lah nak menghadap buku tu semua.. 

Tapi ni, lama gila kot tak main dengan coding blog.. saya nak edit blog ni.. dah bosan.. tapi kekangan masa nak buat semua tu…. Dan banyak yang dah lupa.. dulu saya copy pasal coding tu semua dan save.. sekarang ni kalau suruh saya bukak lappy dan cari balik apa yang saya simpan.. memang tak jumpa lah.. takpelah, nanti upah orang je lah kan? senang.. habis cite..

Sekarang ni lappy kat rumah tu hanya untuk main game.. saya tak tahu apa yang adik saya dah buat dengan lappy saya sebab tak boleh nak surf internet.. even dah cucuk broadband, kita buka google memang sampai 5 6 hari dia loading tak sudah.. semua browser sama.. sakit pulak hati kan? Dia pinjam lappy saya untuk buat repot praktikal.. bila pulang kat saya, cam tu jadinya..

Selama saya guna lappy tu, dah 4 5 tahun, elok je lappy tu.. dia guna 2 3 bulan kejap je dah jahanam.. saya rasa nak kena hantar pegi format balik.. tapi tak tahu bila.. nak simpan dulu barang-barang yang saya nak dalam tu.. tak nak suuh orang tu buat backup.. sebab saya nak totally after format, lappy kosong macam bau beli..

Tapi tu lah, nak buatnya entah bila lah kan??

Tiada ulasan: