21.2.13

10 fakta mengenai Siti Hajar Muhammad Nasir...


tiba-tiba nak tulis pasal ni.. saje suka-suka.. :) mana tahu akan datang bila baca, "ohh..macam ni aku dulu.."


  1. Suka sangat memasak! Suka try resepi baru... 
  2.  Suka makan – obviously boleh tengok kan dari perkembangan badan.. mencik!!
  3.  Tak reti nak tunjukkan perasaan sayang.. contoh : ibu selalu tercekik bila makan ikan, tak tengok tulang tu betul-betul, saya boleh marah ibu “ibu ni.. tengok tulang tu betul-betul boleh tak?” padahal, dalam hati risau! Wakakaka…pelik tak?
  4. Mudah mesra dengan orang.. means I ni peramah uolls.. hehehe:D
  5. Walaupun mulut saya ni suka bercakap tapi ada masanya saya lebih suka berdiam diri..
  6. Tak suka bercakap telefon lama-lama… sebab kadang orang cakap lain saya dengar lain.. 
  7.    Secara tiba-tiba boleh menangis.. ni selalu tengah drive.. tiba-tiba je airmata nak turun.. perasaan sedih tu tiba-tiba je datang… pelik tak? banyak pulak tiba-tiba!
  8. Tak boleh hidup tanpa internet. walau sehari, I cannot..
  9. Telefon adalah sahabat baik! Walaupun takde orang call, mesej, bbm.. tapi memang takleh berenggang dengan fon. 
  10. Suka bawak kereta lebih dari had laju… haishhh.. kalau bawak slow mengantuk..

3 ulasan:

ellenyna berkata...

No 10 sama ngan kita ! hhehhee

Cik Siti Hajar berkata...

hehehe... kalau ada org kt sebelah takdelah bawak laju.. leh borak2.. klu sensorang.. aiyooo!

Mohd Najib Idris berkata...

No. 2 complement no. 1 :p