19.6.13

Penangan novel

semalam saya dapat pinjam novel dari office-mate... balik petang semalam on time laa.. tak sabar nak baca novel.. sejak-sejak banyak drama di adaptasi dari novel ni..saya buat balik habit lama.. baca novel non-stop before tidur.. 

semalam sampai rumah ngam-ngam pukul 7 malam.. mulakan projek membaca lepas kul 8 malam.. sedar-sedar je dah pukul 12 tengah malam... aduhhh... novel ada lagi setengah buku ni nak habis.. tapi nak keje kena jugak tidur.. so, i tidur dengan senyuman dibibir.. muahahahaha.. terasa di awang-awangan gitu.. biasalah kalau novel cinta ni kan.. dengan kau sekali terasa tengah bercinta padahal takde pakwe pun.. hahahaha....

hari ni bangun pagi macam biasa tak lewat ke apa.. tapi saya malas nak iron baju..maka amiklah baju yang tak perlu di iron... tudung pakai shawl yang tak perlu iron jugak... hihihi



drama ni kan setiap hari Jumaat.. tapi selalunya setiap Jumaat tu saya keluar.. jadi baru tengok 2 3 episod je.. tu pun lompat-lompat.. maka, sebelum meneruskan tontonan di tonton.com.. baiklah saya baca dulu novel die..

mood : bahagia dalam khayalan

1 ulasan:

aii ♥ berkata...

besh eh cite nii? tak pernah tengokk lagii... salu asik dgr org citer je..hehe