29.8.13

Majlis Pertunangan Fatin

Bila dah lama cuti, mesti rasa malas sesangat nak pergi kerja. kalau dah cuti sampai 4 hari, lepas tu nak masuk kerja.. memang lemau lah badan.. mula lah rasa nak apply je position "full time housewife".. hahaha..tapi kat jobstreet takde lagi jawatan tu..

ni nak story pasal majlis pertunangan Fatin dan Amir..

last saya jumpa Fatin dan Amir ni raya 3 tahun lepas kot? Masa Fatin whatsapp jemput datang majlis dia, saya baca ulang kali.. hahahaha.. dah kenapa kan? sebab rasa macam salah baca je.. rasa excited mula menjelma kat kitaorg yang single ni.. Nelly siap wechat suruh pakai baju tema warna hijau wechat.. muahahaha.. semua excited kan? siapa yang tak happy kan bila kawan kita menempuh alam bahagia.. :)

Pergi rumah Fatin dengan Pejort.. sebab nak merasa naik keta baru dia.. Nelly pun sama , suruh Pejort amik dia.. 


Fatin dah memang cantik.. bertambah cantik!
tu gambar muda mudi Fatin dengan Amir..



sesi fotoshoot..
so sweet!!
love in the air..
kalau saya.. tak mampu nak buat macam ni..
sebab saya tak mampu pandang mata orang yang saya cinta lama-lama..
tak tahu lah pasal apa..



friend since 2004..
i do love our friendship..
memang kami jarang berhubung.. tapi kami tak lupakan satu sama lain..

after this turn Aina.. 
I can't wait for that event..
walaupun tersentap sikit sebab kawan-kawan rapat semua nak mengakhiri zaman bujang..
hihi..


 

Tiada ulasan: