19.8.13

Monday yang tak berapa nak blues.

Assalammualaikum! ^^

Monday yang tak berapa nak blues sebab banyakkkkkkk sangat kerja yang pending last week... sungguh menyampah nak hadap kerja pending ni.. tapi nak buat macam mana, nak tak nak kena hadap jugak kan?

weekend yang lepas saya full sangat.. nak cerita tapi gambar nan hado.. tak best cerita tapi gambar takde.. tengoklah kejap lagi, kalau sempat saya nak update cerita untuk simpanan peribadi di sini... kata orang buat kenangan lah.. hihihi..

pada yang baru bekerja setelah cuti panjang.. selamat bekerja yer! hihihi



Jangan cipta kenangan andai ia akan menyakitkan di kemudian hari. andai tercipta, anggaplah itu motivasi untuk di hari mendatang.
Aku tak bisa mengubah dunia untuk menjadi milik aku, tapi aku tahu Allah bisa mengubah duniaku untuk sesuatu.
Mungkin di sini bukan tempat aku, maka aku redha.
Biar hati ini menangis lagi buat sekalian kalinya, kerna aku sudah bisa menanggungnya bersendirian.
Aku tahu Allah sentiasa menemani aku walaupun aku selalu alpa akan tanggungjawabku padaNya.
Demi secebis harapan, aku gerak maju kehadapan agar bisa ku cari kebahagiaan yang tertulis untuk aku.

Tiada ulasan: