30.9.13

garang eh?

semalam makcik sedara call saya.. mintak tolong jadi pengapit dia nanti... dalam tengah bercakap tu.. dia tanya "eh..apasal kau ni garang pulak?"... hahahaha...

reality nya saya bukan seorang yang bersuara lemah lembut lemah gemalai.. siapa yang selalu bercakap dengan saya mesti tahu.. bila tiba-tiba saya buat suara lembut.. mereka yang dah biasa dengan saya mesti tanya.. "kau kenapa?"

siapa yang truly knowing me.. tahu saya lembut macam mana.. actually, taklah kasar mana.. but this is me.. 

perhaps kena belajar dengan kawan-kawan yang bersuara lemah gemalai... kot?

happy working everyone..

#tak senang nak bahagiakan orang..bila hati sendiri pun masih lagi tak bahagia#

2 ulasan:

aizu's life berkata...

suara lemah gemalai?? x penah wat lg kot dlm idop.. hahah

Cik Siti Hajar berkata...

hahahaha... ala.. suara manja2 gitu.. :)