19.9.13

Sakit Belakang

Semalam saya MC.. tak tahu kenapa dah seminggu lebih sakit belakang.. tak boleh duduk lama.. kalau time tidur pulak saya kena try macam-macam posisi.. dah macam ibu mengandung pulak kan?

yang bestnya, semalam pergi klinik.. saya cerita lah sakit saya ni.. doktor tu tak pegang ke tak check apa pon.. bagi ubat sapu macam minyak panas tu.. hoitt... kalau minyak panas kat rumah pun ada! nasib baik klinik panel company.. kalau still rasa sakit lagi saya terus nak pegi hospital.. nak buat x-ray kat belakang.. saya pasti bukan sakit urat sebab dah suruh ibu urut.. still sama.. 

dah lama tak update blog dengan berfaedah.. faedah lah sangat! hahahaha.. sebabnya takde story yang best.. weekend duduk rumah diam-diam..

Tapi saya suka BW blog korang..

have a nice day!

Tiada ulasan: