30.10.13

Review Innershine Camu Camu

Akhir bulan September, Guardian ada buat promosi InnerShine. 2 kotak RM92 kalau tak silap. saya memang dah lama berhajat nak minum InnerShine ni. dulu ada minum 2 3 tahun lepas. tapi masa tu beli sekotak yang ada 6 botol rasanya. 

 sumber : ohartis

rasa Innershine Camu Camu ni manis ya amat! yelah, sebab ada campuran madu kan. Ingrediants InnerShine Cuma Cuma mestilah Prunes kan. 

Review saya:

Sedap! tapi manis bagi saya. 
Tiap kali lepas makan mesti pergi ke toilet. perut okay je, takde rasa memulas ke apa. 
saya ada kulit ruam kat badan dan kaki. tiap kali saya berpeluh ke apa, mesti merah je kulit. lepas minum ni, kulit tak merah lagi!! dan, kulit jadi lembut. i like!!

kalau ada budget extra every month boleh lah beli 2 kotak untuk 24 hari minum.

bila lagi eh ada promosi???


 mana tahu boleh jadi cantik macam dia ni?



1 ulasan:

shamyheart berkata...

Bagus ek? sha baru nak cuba