6.2.14

Cerita Diet Lagi

Pagi tadi masuk je ofis terus #selfie sendiri.. hahaha:D


 pakai tribal dress dengan bawal kuning..


Jom cite pasal diet... <bosan> sebab tak kurus-kurus pun!

every weekend memang saya akan pergi jogging ataupun berjalan-jalan di taman tasik Seksyen 7.. tapi sejak dmema teruk tu.. memang terus stop.. kat rumah pun dah tak buat workout.. haihhh.. apa nak jadilah.. saya masih lagi tak dapat berat idaman saya.. tapi berat ideal memang dah capai...


sebelah tu gambar passport last year..
sebelah ni gambar kad pengenalan..
 


2012 vs 2014

tudung yang sama
orang yang sama
gemuk je tak sama


harap-harap i can achieved my target... dan harap-harap saya akan belajar cara untuk maintainkan berat..

saya selalu share tips diet kat instagram saya : cik_hajar89

jomlah kongsi-kongsi tips diet..

Tiada ulasan: