21.2.14

hari ni hari Jumaat

seronoknya hari dah hari Jumaat.. tapi masa sekarang kan cepat sangat berlalu.. so, weekend 2 hari tu tak sempat pun nak buat apa-apa.. kemas rumah lepastu siap-siap masak.. tengok-tengok dah pukul 2 petang.. tu belum lagi nak iron baju.. haihhhh~~ rasa nak cadangkan weekend 3 hari seminggu..

sekarang ni tengah mencari orang yang boleh design lawa-lawa blog ni.. lama tak tukar design.. dah lupa macam mana nak tukar.. dan nak cari orang yang boleh buatkan logo.. saya kan tak kreatif.. memang susah nak berfikir benda-benda macam ni.. nak suruh design logo untuk business kecik saya.. tak semestinya saya akan jual kek je.. akan datang, jual benda lain pulak.. cuma waktu saya terbatas sebab masih bekerja kan.. kadang-kadang rasa badan ni tak cukup rehat je.. lately ni selalu sangat terjaga malam..

saya kalau tak dapat access internet dalam masa sehari.. boleh meroyan.. dari saya kenal internet terus jatuh cinta.. sampai sekarang masih setia bersama..jodoh kami berpanjangan... ahakss~~ jadi, kekadang bila nak tidur tu, saya surf macam-macam.. tengok-tengok dah pukul 12 malam.. hamik... untuk tahun 2014.. pukul 11 malam je saya off mobile data... mula-mula macam susah je.. yelah, kata pun kekasih hati kan.. lama-lama okay lah sikit.. tapi kadang-kadang terjaga tengah malam tu.. sibuk juga on mobile data.. hahaha... nanti kalau dah ada anak..anak buat perangai macam ni.. kena fikir10kali sebelum marah ye.. 

eh, nanti sambung bebel... hehehe...

akhinya dapat BE yang pertama dari cik Nuffnang.. terima kasih yer!!



 lot of loves,


Tiada ulasan: