25.2.14

The Sumbs Cafe

Last week hari ahad pergi delivered kek kat customers.. lepas tu terus zuppppp.. pergi Seksyen 13, The Sumbs Cafe. Seperti biasa, laman sosial telah mempengaruhi saya.. hikhik:P

tengok artis ramai update.. so, kita pun teringin lah kan.. nak juga rasa apa yang sedap sangat makanan kat sini..



gambar ntah kenapa blur...
masa saya datang ni around 2pm.. kedai full house..
very limited seats here..so, you just go to the counter and tell the staff you're waiting for the seats.
bila ada setas kosong nanti dia akan panggil nama kita..



Chicken hunter is mine.
Grill Chicken with sauce and vegetables.
rasa sos dia ala-ala bolognese.
for me, biasa-biasa je..
RM11.90 kot


memang saya craving for this thing!
Churros..
 
design dalam kedai.
saya dapat seats kat luar..
panas bak hang!
 

baru tahu kedai pernah masuk JJCM.

tanya kat staff dia, apa yang best? dia cakap semua yang belakang ada nama sumbs semua sedap..

harga dia pun okay..
not bad lah..
tapi choice for air very minima.

saya order juga sum-sum.. sepatut makan dengan gula merah kan? tapi dia serve dengan gula putih..

nak cari kedai ni, dalam kawasan worldwide sebelah Tesco Kayangan.
 

Tiada ulasan: