21.3.14

Pernah tak korang rasa?

Pernah tak korang rasa...
ada benda nak cakap dengan seseorang...
tapi bila dah jumpa..
blurrrr~~!! tiba-tiba takde benda nak kau cakap kan kat dia...

Pernah tak korang rasa...
nak sangat jumpa seseorang...
tapi bila dah berjumpa..
rasa menyampah pulak..

Pernah tak korang rasa....
happy sangat-sangat..
kalau boleh nak senyum sampai ke telinga...
tapi bila fikirkan balik...
apa yang buat korang rasa happy??
takde apa pun....

Pernah tak korang rasa...
Rindu sangat...
tapi...
rindu kat siapa?
rindu pada apa??

Pernah tak korang rasa....
semua ni???


1 ulasan:

eykabaha berkata...

pernah :)
http://eykabaha.blogspot.com/ ;)