4.7.14

kuih badak berendam yang tiada badak

semalam sebelum balik google resepi.. ala.. korang pun mesti buat kan cari resepi time bulan puasa ni.. konon nak cari juadah lain dari yang lain kan?

sekali ternampak resepi badak berendam yang tidak memerlukan badak sebagai bahan utama.. =p apa lagi, laju-laju tepon abah suruh beli kelapa.. heee~~ rumah saya tiada kedai berdekatan.. sobss sobss..]=

semalam masih lagi kurang sihat.. kepala memang berat je.. tapi tetap beraksi di dapur.. yelah, nak harap adik2 kang.. ade je mulut saya complaint.. hahaha.. saya perasan saya dah ada sifat ke-emak-kan.. ni tak kena tu tak kena.. kalau sakit hati sangta.. kita diamkan je.. hehehe.. lantak korang lah kat situ.. bukan nya dorang tak reti masak.. reti je..tapi tak mencapai standard yang saya nak.. hihihi.. over!

ni lah badak berendam saya... nak resepi korang google eh.. resepi badak berendam.. mesti macam-macam resepi korang jumpa.. tapi sama je pon.. =]

arini rasa nak buat donut.. kalau rajin! hehe:D

selamat berbuka korang!

Tiada ulasan: