9.9.14

20 fakta tentang anda.


Sekarang tengah ramai update 20 fakta tentang diri kita..
since, saya di tag di instagram..
maka saya update kat insta je..

1. Makanan adalah teman sejati.
=> sejak azali lagi makanan adalah kawan baik saya.. orang kalau ajak keluar mesti tanya nak makan kat mana? hahahaha... nampak sangat tak saya kuat makan?

2. Kamera adalah satu keperluan.
=> zaman-zaman ni menag kamera itu adalah satu keperluan yang penting. lagi-lagi blogger macam kita.. walaupun blogger suam-suam kuku.. blogger jugak.. kan?

3. Suka bercakap tapi akan senyap bila marah atau merajuk.
=> tang ni kalau dengan kesayangan lah.. dengan kawan-kawan tak.. hahaha.. sekarang takde lah buat perangai gitu.. sebab takde kesayangan.. kahkahkah:p

4. Mudah marah dan cepat cool down.
=> saya memang seorang pemarah..

5. Suka cakap sorang-sorang.
=> tak tahu nak luahkan kat sape.. kau cakap je sorang-sorang.. terutama time driving.. miahahaha

6. Favourite color pink and purple.
=> ladies sangat!

7. Hidup tak sempurna tanpa telefon.
=> zaman gajet kot. haruslah kena ada telefon walau takde orang pun yang calling..

8. Meluahkan perasaan melalui penulisan.
=> sebab dengan percakapan memang tak terucap lah..

9. Garang tapi manja dengan sesetengah orang.

10. Memasak adalah separuh dari jiwa.

11. Tiada skill kreatif.
=> dulu-dulu masa subjek seni. memang tak pernahnya saya hantar homework. kalau hantar pun maknanya abah atau adik yang buatkan.

12. Setia itu wajib bagi saya.

13. Susah untuk melupakan walau sudah memaafkan.
=> ambil masa yang lama untuk melupakan

14. Senang bergaul dengan orang lain walaupun baru kenal.
=> orang kata saya peramah. tapi ada masanya saya sombong jugak.

15. Size kaki 3 kalau nak pakai high heels kena cari size 2.5
=> sebab tu saya tak pernah kisah design orang kata tak cantik ke apa. sebab saya nak cari kasut memang susah. =(

16. careless is my middle name

17. Susah jatuh cinta
=> takut bertepuk sebelah tangan. jadi, baiklah kita tunggu siapa yang menerima akad nikah kita nanti. InsyaAllah kekasih halal dunia akhirat.

18. Teringin nak belajar berenang.
=> sebab saya suka pergi pantai.

19. 1 of my life wishlist is backpackers holiday.
=> mesti best.. jalan-jalan tengok negara orang..

20. Kerja rumah yang paling tak suka adalah melipat kain baju.
=> tak caya tanya parents saya. selalu kena bebel malas lipat kain baju. kalau boleh semua saya nak gantung je..

Aku pasti hari itu akan tiba juga.



Tiada ulasan: