9.10.14

seorangan di Mid Valley.

ni cerita bulan lepas... dah basi cerita ni.. tapi tetap nak tulis kat sini jugak..

dah lama nak naik komuter.. sampai tal ingat bila last naik komuter.. yang pasti tak pernanh naik komuter baru lagi..saya bosan masa hari kejadian.. semua ada agenda masing-masing.. nak tak nak kena keluar seorang diri kan..

maka, saya pergi parking kereta kat LRT kelana jaya.. untuk ke midvalley.. saje mengimbau zaman keremajaan dulu.. hehehe..


 mestilah naik coach perempuan kan?
selesa sikit


gerabak baru ni more space berbanding yang lama..


sampai-sampai kat Midvalle.. saya naik kat exhibition kat atas tu..
sekali ada pameran Kokok a.k.a coklat..

 
ini buah kok yang dah di belah..
isi dia warna putih kan?
saya tak pasti kenapa lepas tu warna dia coklat..
sebab masa saya dtg ni dah petang.. jadi memang tengok-tengok gitu je..



1st time tahu ada cosmetic berasaskan dari koko..
bila test.. takde bau koko..
dari foundation bawa ke lipstick..
semua nya ada..
ni betul-betul ilmu baru buat saya..

 jenis-jenis koko

ni kilang pemprosesan koko..

lepas dah masuk sini.. pergi jalan-jalan lah kat level ground dia.. ingat nak pergi cuci-cuci mata kat The Garden sekali.. tapi kaki dah sakit hoit..
hahaha.. nampak sangat dah tak remaja.. hishhh.. tak abis tawaf pun satu bangunan Mid tu..
balik je lah... nak makan teppanyaki pon tak sempat..

next time datang Mid kena gak makan teppanyaki.. dah duk teringat je ni..

Tiada ulasan: