15.12.14

Cerita weekend 13 - 14

Assalammualaikum..

lama tak update... sebab nya busy bebenor... bagi saya bulan December lah nak kena terkejar-kejar sana-sini.. bosses ramai yang akan cuti sampai new year... kau kena buat kerja untuk kejarkan masa dorang... phewwww.... 

sekarang ni saya dapat boss yang outspoken... terlalu outspoken... maka kena sentiasa membuka hati terima je apa yang di kata... hohoho:p

jom cerita weekend.. best jugak lah weekend lepas.. (=



hari sabtu ada kenduri kahwin.. macam biasa pergi dengan my bff.. balik tu singgah Tesco Kayangan.. sekali tengok dia jual buah murah-murah.. macam kiwi sepaket RM5.. ni strawberry RM7 sekotak.. apple mint leave 50 sen je.. bagai nak gila si Fyza pilih barang.. balik dari tu, terus potong-potong strawberry, hiris lemon, dan perah 3 biji limau kasturi.. jadilah Infused Water versi hajar.. hahaha... tu daun mint belajar dari kesilapan.. taruk 3 4 helai je.. dulu 1st time buat, 1 batang saya masukkan.. sudah nya cannot minum.. hahaha.. padan muka..



 

ni semalam.. bangun-bangun tidur teringin nak makan lempeng.. kebetulan ibu baru beli kuali leper.. jomlah kita rasmikan dulu.. 3 keping sekali hadap.. buat pulak tak banyak.. dalam 7 keping je.. berebut makan dengan adik beradik.. sebab kan saya yang buat, adik-adik tak banyak soal kenapa kak long buat sikit je?? kihkihkih... jadi kak long ada kuasa veto sikit..

 
 petang tu pergi The Sumbs Cafe kat Shah Alam.. 
ni tudung bawal pakai mcm shawl.. kena improve lagi cara pakai ni.. 
berselirat pulak bila tengok dalam gambar kennn..
lately ni memang suka make up.. 

ni menu saya..
pasta spicy the sumbs kot..
tak pasti nama dia..
tapi ni pasta with daging dendeng.. 
dia kata pedas.. bagi saya biasa-biasa je..

 churros..
besar gabak..
RM4.90 with chocolate dip..


abah sejak ada tab.. macam businessman.. kemana-mana bawa tab..
saya balik makan semalam.. ibu ajak makan mcd.. 
katanya lapar.. moh lah kita ke mcd...
 


yg peace tu adik bongsu saya..
kebetulan makcik saya datang rumah masa kiteorang nak keluar..
jom lah, makan sekali..
=)

mana gambar ibu?? dia tak nak bergambar...
sobss sobss...

Tiada ulasan: