19.1.15

Good Bye Boss yang Hensem...

Setiap 2 tahun saya akan dapat boss baru.. jadi bulan December lepas tamat dah tempoh 2 tahun untuk boss saya... tapi kali ni, dia tak migrate ke negara lain.. dia terus resign... hahahahaha.. bukan sennag nak buat keputusan nak resign after 27 years with McDonalds kalau tak silap.. dia resign pun sebab family.. anak dia dah nak masuk secondary school.. so, dia tak nak pindah randah sana sini..

 

nampak kebesaran saya..
aduhhhhh..
paling kiri pun boss saya..
tapi dia takde lah migrate sana sini..
so, dia boss tetap saya..


 

ehhh.. tersama pulak kaler tema kita...
my boss is very humble and easy going person..
thanks for teach me the Aussie accents...

ingat lagi bulan pertama dia datang..
saya secretary dia.. so, kena buat appointment segala macam untuk dia..
tapi kau tau.. 15 minit dia bercakap dengan saya..
2 3 perkara je saya faham dia nak apa..
mak aiiii... memang susah nak faham slang dia..
orang-orang yang jumpa dia pon..
kadang2 akan rakam dalam diam apa dia cakap..
hahaha..
makin lama makin faham laa..

good day!
tapi saya dengar dia sebut good die..
kahkahkahkah:p

all the best boss..
will miss u..

sepanjang kerja sebagai secretary ni.. boss ni yang paling hensem..
muehehehehe (= 



Tiada ulasan: