21.1.15

KFC dan kenangan

Semalam balik kerja singgah Bandar Klang kejap.. bayar bil dan nak cari kasut.. kasut kerja dah nak rosak.. size kaki pulak susah nak cari.. so, semalam masih lagi tak jumpa kasut.. =(

Singgah KFC kejap, nak tumpang toilet..hehehehehe:p saya ada nampak satu keluarga ni.. makan dengan ceria tawa.. anak-anak dia pun makan dengan happy..

saya teringat dulu, sebulan sekali mesti abah ada bawak kiteorang makan KFC.. rasa happy sangat! feeling orang kaya sangat.. padahal kau makan ayam goreng je pun.. tapi sebab nama KFC tu kan gah... nak pergi makan KFC cari baju cantik-cantik macam kan kau nak pergi dinner.. mihmihmih=p setiap bulan akan sama jugak.. saya jenis makan ayam bahagian tulang.. yang banyak isi memang saya tak suka makan.. tak boleh telan je rasa nya.. muak! jadi saya akan berebut dengan ibu bahagian tulang.. sebab both of us, suka bahagian tulang kan? sampai abah cakap "pergi tengok kat tong sampah.. mesti banyak tulang.."

Kadang-kala, small things can make we happy.. smile like you get a bouquet of roses..

Tiada ulasan: