23.1.15

Review Tappers Cafe

Tak ingat bila pergi IOI City Mall Putrajaya.. saja je nak berjalan sebab rasa macam dah lama tak bersiar-siar di shopping mall.. muahahahaha=p

sementara boleh berjalan ni baiklah kita pergi berjalan.. kang esok lusa bila ada kekangan, dah kena tunda-tunda kan? saya ni memang kaki berjalan, tapi tengok jugak lah.. takde lah nak berjalan sentiasa.. selalu bila both sunday and saturday keluar, next following week, saya akan pastikan saya ada di rumah.. rehat!

IOI City Mall Putrajaya ni opened on December.. so, memang ada lagi floor yang tak banyak kedai bukak.. tapi macam-macam ada tau dalam ni..memang terbakar kalori lah.. 

kat sini ada Kafe Magnum tapi sama lah macam kat MidValley.. asyik lah orang beratur tanpa putus.. macam beli tiket wayang weh... saya takde keinginan lagi nak try.. next time maybe..

dan mata terpandang kedai Tappers... hohoho.. pasal kedai makan laju je kan mata kau memandang... kihkihkih:p hiasan dalaman kedai ni macam ala-ala english style gitu..


so, jom kita try menu Tappers..



di mulakan dengan muka tuan tanah kedaung..
gila bulat kau muka..
bertabah lah yer...


 ni chicken chop...
tapi nama penuh nya iolls tak tahu..
ayam tu dia celup dengan telur je.. dan goreng rangup..
gravy tu rasa macam sos..


 ada orang tu order onion ring..
lepas tu dia tanya.. kenapa takde mayonis macam dalam menu?
padahal dalam menu tu calamari ring...
hikhikhik:p
silap baca..
dah order makan je lah.. nasib baik memang makan bawang tau...


 ni menu saya..
carbonara with steak..
kot?
ya ampunnnnn..
tak ingat nama menu..
bagi saya rasa dia biasa-biasa je..
daging tu plain gila rasa dia..
sos carbonara pun biasa-biasa je..

maybe next ime kalau pergi kita try sandwich dia eh?

Tappers ni ada kat cawangan lain jugak..
korang try tengok kat website dia eh..

Tiada ulasan: