25.2.15

Kafe Magnum ke Magnum Kafe?

Hari (tak ingat bila) tu, amik annual leave.. saja nak pergi jalan cuci-cuci mata.. :p

kawan saya ajak pergi IOI City MAll, Putrajaya tu.. walaupun jauh dari Klang.. ada kami kesah? kihkihkih:p

saya pulak dalam kepala dah fikir.. nak ajak dia makan kat Kafe Magnum tu... kalau kat MidValley.. beratur kemain panjang hoihhhh... atas bawah sama je panjang nya.. kat sini kurang sikit beraturnya...


1 batang aiskrim RM9.90 including topping..
Dalam dia Vanila, so nanti dia tanya..
nak celup coklat apa..
Dark chocolat, milk chocolate atau white chocolate..

lepas tu pilih topping...
ada variety choice jugak lah..


ni saya punya..
tak ingat pilih apa..
hahahaha..
yang oren kuning tu dried mango..

 ni kawan saya punya..
kemain siap ber rose bagai...
hehehe..
sy pon ngek g makan petal rose tu..
konon nak tau rasa dia..
nan ado rasa apa2..

orang kata kalau nak cantik makan bunga rose..
korang silalah try ehhh..:p


 selain dari aiskrim..
ada menu lain jugak..
spaghetti pon ada..
hari tu saya try yang ni..
chicken wings..
harga RM19.90..
5 ketul..
perah limau tu..
perghhhh...
sedap weh!!!

lazat sangat...

 happy face!!

silalah try..
kalau saya pergi sini lagi..
nak try spaghetti pulak..
officemate kata sedap..


1 ulasan:

lynndamya berkata...

Salam, alahai sedapnyeeee aiskrim tu...teringin nak try jugak, nt boleh pegi lah..hehe