2.3.15

Skin Food dari Korea ke Malaysia.

dari akhir bulan 1, tiba-tiba kulit saya kering.. dekat pipi belah kiri.. dari tepi hidung bawa ke tengah pipi.. saya cuba lah pakai mask.. lepas tu rasa insaf keluarkan duit beli Krim Pelembap Siang Safi Rania.. tapi krim malam tak beli! hehehehe.. actually saya bukan pengguna yang tegar untuk krim bagai ni.. jenis saya pakai cleanser je.. lepas tu saya suka pakai mask.. kalau rajin memang DIY mask..

pakai seminggu jugak lah krim pelembap tu.. tak jugak ada effect.. lagi-lagi tang tepi hidung.. kalau pakai bedak, bercapuk... ni yang rasa tak sedap hati.. ecececehhhhh...

so, saya google sana-sini.. entah macam mana.. saya tertarik dengan produk Skin Food.. hari-hari usha sana sini.. cari review sana sini.. makin jatuh cinta dengan produk dia... susha kalau orang dah jatuh cinta ni.. gila bayang je hari-hari..

Skin Food is a South Korean skincare and cosmetics manufacturer and retailer, headquartered in Seoul. The owner of the company has been involved in the skincare business since 1957. Wikipedia

ada 1 hari tu pergi outlet Skin Food.. tengok produk-produk dia.. packaging dia comel hoihhhh.. yelah, produk Skin Food ni dari Korea kan.. dorang kan kreatif.. memang comel-comel belaka lah..

lepas tu terus lah beli.. tapi jenis saya memang tak suka full set.. hehehe.. saya pergi outlet Aeon Bukit Raja.. sales person dia sangat friendly..

ni produk terbaru kat malaysia..
selalu orang pakai toner dengan kapas kan?
tapi yang ni tak payah..
sapu kan je ke seluruh muka...



essence ni the best..
kejap je meresap dalam muka..

antara kelebihan produk Lettuce & Cucumber ni untuk memberi kelembapan dan mengecilkan liang pori wajah..

mask ni pun saya beli..
sejujurnyaaaa.....
ni adalah mask muka yang terpalinh mahal saya pernah beli..
selalu beli below RM10..
yang ni sekeping ke RM17 kalau tak silap..
saya tak pakai lagi yang ni..
tunggu dulu..
kena amik feel...
hehehehe:D

 ni antara door gift yang dapat..

bahasa korea..
iolls drama korea pon tak tengok...
muehehehe


 dapat loyalty card...
bila cukup tu dia bagi free gift...



ni postcard..
ada 5 keping...
gambar pelakon korea..
mula2, sy ckp tak payah lah bagi yang ni..
sebab bukan saya kenal pon..
tiba-tiba teringat kat oficemate.. 
terus bagi dia..
kemain suka kau....

 

bulan depan aim benda lain pulak dari skinfood ni..
nanti saya buat reviw bila cukup sebulan pakai yer..

Tiada ulasan: