5.3.15

Dapat buat dalam mimpi pun best dah!

Assalammualaikum...

Lama tak menulis.. rasa terkial-kial nak menulis... dah tak reti nak share dalam ni.. tapi ni blog kesayangan.. walupun suam-suam kuku je hidup... tapi sini lah tempat melempiaskan segalanya.. :)

sejak dari bulan 1, saya ada benda sangat nak buat... tapi ada halangan.. halangan yang memang saya tak mampu nak elak... jadi saya buntu.. tak tahu nak buat apa..nak nak, saya bukan jenis yang reti sabar.. memang bukan saya orang nya.. hati ni rasa meluap-luap nak buat.. tapi tak kesampaian..

semalam memang saya asyiklah terkenang... mengenang benda tu.. balik kerja ntah mana dapat aura rajin.. terus mengaji.. lepas maghrib, sambung pulak dengan bacaan surah Yasin.. sebelum baca surah Yasin, saya niatkan dalam hati.. mungkin petunjuk dari Allah kot.. saya baca 3 kali surah Yasin... 

Malam sebelum tidur, doa lagi sekali.. saya memang betul-betul nak buat benda tu.. mintak dipemudahkan oleh Allah.. 

Mimpi malam tadi saya boleh mimpi saya buat benda yang saya nak sangat buat tu.. Allah...... rasa seronok sangat.. walaupun dalam mimpi... saya harap sangat dapat buat dalam dunia yang nyata.. InsyaAllah dengan izinNya.. 

saya percaya.. Allah ada cara yang unik untuk membahagiakan kita semua..

sumber: google



apa ke benda saya nak buat tu? teetttttttt... :p

Tiada ulasan: