14.4.15

Spaghetti Ikan Masin di Shah Alam

Pernah dengar tak Spaghetti Ikan Masin? orang Italy pun tak pernah makan.. heeeee~~ ahad lepas kawan saya ajak try makan kedai baru.. saya kalau jumpa dengan dia memang agenda utama makan makan je.. lepas tu complaint gemuk... muehehehehe:p


si pencinta kopi haruslah order kopi.. 
sah-sah bukan saya lah kan...



yang di tunggu...
spaghetti ikan masin uolls!!
of course with iced chocolate..


close up sikit...
yang serbuk-serbuk tu lah ikan masin nya..
bukan parmesan cheese ye kakak-kakak sekalian..:p
garlic bread tu as usual lah rasanya.. takde lah pejam-pejam mata kau feel..
rasa spaghetti ni sedap.. not bad..
tak rasa sangat pun ikan masin nya..
so, less salty.. dalam tu ada sotong.. seekor rasanya sotong tu..
potong kecik-kecik..
bagi saya portion dia sikit.. 
hahahaha.. orang kuat makan memang macam ni yer..

saya bukan pemakan tegar ikan masin..
dengan nasi kosong memang cannot telan..
kalau masak sayur atau nasi goreng boleh makan..



deco dalam kedai..

so, korang nak tahu tak kedai apa ni??


..
...




..




..


...





abaikan model gemuk iteewww...
hehehe..

kafe #kopimeo ni terletak di seksyen 9.. sebelah Hotel Concorde Seksyen 9, Shah Alam..

kiranya sebelah kiri hotel ni..

antara menu lain.. yang saya ingat..

Lempeng Opah.. 

next time kita try eh..


Tiada ulasan: