8.4.15

ngeri tengok muka sendiri

Akhirnya semalam balik kerja pergi klinik terus.. saya bukan jenis yang takut hospital ke ubat ke.. tapi pesen pemalas.. hahahaha.. malas nak drive ke klinik weiii.. dengan kepala yang berat nya.. tapi semalam mengalah jugak.. hari ni okay sikit.. tu pun pagi tadi tak berapa larat nak bangun.. tapi ku gagahi jugak.. 

kalau jatuh sakit, saya jenis malas nak jaga muka.. maksudnya tak cuci muka dengan cleanser.. sapu krim ke toner ke.. lantak kau lah.. hari ni bila dah sihat sikit, pergi tengok cermin betul-betul.. hazabedah wehhh.. ngeri kau tengok muka sendiri.. padan muka.. hahahaha... terus insaf.. sekarang tengah guna sabun Ephyra.. orang lain dah dapat result.. saya memang tak de hasil lagi.. mana tak nya.. guna pun skip skip.. 


non edit..
fresh from camera..
pitam#
harap balik ni rajin scrub muka..
pakai face mask..

the best part is..
dah tau muka teruk.. bukan nak pakai bedak..
hahahaha..
naked face pergi kerja..
lalalalala~~~

3 ulasan:

tiga lalat berkata...

Salam. Hee chantek. ;p

jeBateja berkata...

Ngeri....lawa jer den tgk....ngeri tang mana....ahakz

naniey berkata...

hi...natural beuty..tu baru cantik..
jom singgah blog