19.1.16

Mencari Kerja.

Assalammualaikum..

Busy ke kome??
Tak tahu kenapa lately ni rasa dah bosan dengan all the traffic jammed dan environment...
pergi kerja seawal 6:50 pagi.. sampai rumah pulak around 8:30 malam... 
penat tau dalam kereta...

memang rasa nak cari kerja area Subang, Shah Alam atau Klang..
tapi saya ni memang susah nak berjodoh dengan tempat-tempat macam tu..
banyak kali pergi temuduga..
kat area PJ jugak saya dapat...
of course saya tolak..
pasal gaji saya tak berapa nak demand sangat...


Actually, saya suka dengan bidang Human Resources. Tapi saya takde background HR.. tu yang 1 fine day I will further study in HR.. saya memang nak sangat bidang HR.. tapi susah kan nak masuk bidang tu kalau kita takde background..

Jadi, sekarang ni teruskan dengan apa yang ada.. moga-moga ada rezeki lah nanti..

Amin.. 


Tiada ulasan: