13.4.16

Bento #cikhajar 1

dulu-dulu orang panggil bekal.. sekarang ni orang panggil bento.. kata hipster kan... haruslah semua guna words bento.. padahal bento tu orang berseni dan kreatif je mampu buat.... suruh saya jahanam makanan tu saya buat..

since area office ni nan ado kedai makan.. kena drive untuk mencari makanan.. makanya, saya bawak je lah bekal... dahlah musim panas berdenting ni... lagi laa kemalasan nak keluar carik makan... baik kita duduk ofis merasa nikmat aircond... hikhikhik;p tapi sesekali keluar lah jugak.. bukan tak keluar langsung.. menipu nama nya tu... 

2 hari kat ofis kena hantar pergi training.. masa training tak bawak bekal.. sebab training kat damansara.. tak sompat eh nak masuk dapur.. sebab waktu tidur itu amatlah berharga...


1st bento saya
sandwich with beef pepperoni
Salmon Grill
Sawi lemak putih
hotdog grill
lemon slice untuk air


ni 2nd bento..
spaghetti kuah daging pedas..
butterhead kot nama sayur tu...



ni bekal semalam.. 
dah masuk ofis..
ikan siakap steam dan egg roll...
muak pulak rasa makan telur...

bekal hari ni nanti kita share...

moga istiqamah hendaknya..
hahahahaha:D
oh yer... saya dalam misi kurus sebelum kahwin...
:D

3 ulasan:

Kak Vit berkata...

sedap bento ni..:)) tak cantik pun takpe.. janji sedap

ucing berkata...

Hi saya suka makan bento juga (>.<)

Myra Arshad berkata...

rajinnya buat bento. hehe