22.6.16

Suprise sweet like a candy

Semalam viral pasal Hafiz Mahamad buat surprise pada GF dia dengan naik LIMO.. kot kalau sesape tertinggal kapal terbang, korang google eh.. mesti melambak cerita dorang keluar.. yang perempuan pulak pergi tagging nama pasangan masing-masing di insta..

Yelah, sekarang ni kan sikit-sikit relationship goals.. tak tahu lah korang define macam mana relationship goals korang.. as for me relationship goals kita bersama-sama dalam semua benda semua perkara sampai syurga.. along in our relationship mesti ada ujian dan dugaan sana sini.. harap nya kau kuat untuk aku dan aku kuat untuk kau… haaa.. gitewwww…

Korang kot ye nak surprise macam Hafiz Mahamad tu buat, print screen sudah.. lepas tu hantar ke pasangan masing-masing.. kan.. tapi masa korang nak hantar tu.. cer fikir jap.. pasangan korang tu anak hartawan kea tau memang orang yang duit kepuk-kepuk dalam poket?

Kalau takde.. janganlah mengharapkan lebih-lebih.. sebab kau jugak yang sakit hati nanti.. sebab dah berangan tapi tak dapat.. hahahahaha

Dulu masa zaman remaja, saya selalu bayangkan benda-benda romantic sweet-candy macam ni lah… tapi harammmm nak dapat.. lepas tu tetiba merajuk dengan ex-BF sendiri.. motif merajuk? Hahahaha.. zaman tu student lagi.. duit pun harapkan MARA je.. tu pun dah over thinking benau… dah tau ex-BF tu tittle student sama macam kita.. lagi nak pasang impian setinggi gunung…

Korang nak harapkan benda romantic yang surprise tak terjangka tapi korang ada ke buat macam tu kat pasangan korang? Ada ke dik non?

Saya sendiri mengaku saya tak buat benda-benda romantika-de-amor.. tapi saya juga mengharapkan benda tu.. sebab kita semua punya sifat yang sama.. suka di hargai dan suka di belai… tak kira kau lelaki ke kau perempuan.. sama je cite nya…



1 ulasan:

ZULHILMI TEMPOYAK berkata...

semoga ada romantik yang best lagi ampa dapat nanti ya.