5.7.16

Customized Coklat untuk Tempahan

Masa birthday tunang hari tu, dah fikir nak delivery kek sebenarnya..
tapi orang tu dah tak buat kek untuk birthday..
dia tengah focus untuk kek hari raya..
jadi saya pun buntu..
takkan nak guna servis suprise tu kan..
over benau pulak rasanya...

masa bertunang hari tu memang tempah coklat..
owner dia nama Zira.. adik ni duduk meru..
seminggu sebelum birthday tu dia ada upload moment kat wechat..
design-design coklat..
so, try tanya dia boleh ke dia hantar kan ke tempat kerja tunang saya..
dia kata boleh..
apa lagi.. pilih design.. bayar.. settle~~!
macam-macam design yang ada..
sampai saya rambang mata,,,
padahal bukan dapat makan pon.. hahahaha~~!

senang berurusan dengan dia tau..
cuma jangan marah kalau dia lambat reply..
sebab dia kerja..


alhamdulillah.. puas hati dengan servis dia...
actually saya suruh dia tangkap gambar coklat..
tak sangka dia pergi tangkap gambar tunang saya..
hahahaha..
tapi baguslah...

korang area shah alam ke klang bolehlah tempah coklat untuk orang tersayang...

wechat: ernanazirahairul42
fb: Erna Nazira Hairul
fb page: Zarinah Chocolates



Tiada ulasan: