5.1.17

awal tahun di mulakan dengan demam

Start dari hari Ahad malam badan dah rasa tak sedap...
sebab kena hujan saya rasa..
Ahad malam tu hujan lebat....
dalam pukul 9 malam macam tu dah reda sikit husband ajak pergi teman dia main bowling....
so, dari situ kena tempias hujan saya rasa....

balik malam tu memang asyik bersin non stop...
esok nya kepala dah rasa lain macam panas nya...
memang tak sedap badan langsung...
hari selasa saya masuk jugak ofis..
sebab memikirkan kerja tertunggak..

tapi semalam totally tak larat...
bersin non stop..
hingus lagi laa... macam air terjun dah...
so, pergi klinik..
doktor bagi 2 hari MC..
tapi saya mintak 1 hari je lah..
hahahaha~~~

baik bebenor tak...
so, hari ni kerja..
masuk ofis..
tapi jap lagi nak mintak permission balik awal...
sebab ni kepala dah berat sangat...

risau nak makan ubat banyak-banyak..
tahu je lah pregnant ni kan...
bila betul-betul terdesak memang saya makan je....
sebab memang tak larat sangat...

harap-harap baby dalam perut sihat je...
:)

Tiada ulasan: