6.7.09

aku jatuh chenta dgn DIA…..

babystarsemoticon

 

SUMPAH!!!

 aku dh jth chenta dgn die… bubblefishemoticon

OMG…

damn..i like u very much darling!rabbitemoticon

Love StruckI Love youheart

 

 nokia-5730 

tgk betul2…

CUN,

CANTEQ,

MENARIK!!

KO MMG DA BOMB…

UHHH…

TERGODA I TGK U…

nasubichanemoticon

nokia-5730-express-music[1]
   aku jatuh chenta dgn nokia express 5730 nie..

ngeeee~~~~

blupemoticon

 

 

wei korang…

aku dah jatuh chenta ngn handset nie…

de sape2 x murah hati nak belikan??

besar pahala korang dapat taw klu belikan aku benda nie…

xnak ke pahala percuma aku bagi nie..senang2 je taw korang leh dpt!

sumpah! i luv it!!

MSN Onion Emoticonssmart woo…blupemoticon

damn! i truly fall in luv with this…

sape2 yg rase sayang kat aku tu…belikan laa aku handset nie..pleszz…

 

 

xleh tido laa mlm nie..sbb ingat kat die..hati xkan tenang selagi x berjumpa dan memiliki die…Mickey Mouse Emoticon

nasubichanemoticon

Tiada ulasan: