30.12.09

malaslah hari ni..

hari ni claz ptg je..tapi aku malas nk g….sakit pale..dr mlm td berdenyut3..siap nangis sblm tido..sakit sgt..hurmm..tp aku suke claz ptg ni..marketing planning..i like the lecture..die ajar x bosan pun..beshh jerw..tp, tu lah..dh sakit pale bagai nie..cam ne nk g..kang aku emo je dlm claz ke..sem ni aku x ponteng claz lg taw!

hari ni dh masuk 30hb..lg sehari je tinggal tuk tahun 2009..thn depan dh meningkat lagi umur..boleh tak kalau masuk tahun baru umur berkurang setahun..setahun je kurang…xmintak banyak..gile ke apa aku ni erkk?? kena pk tuk azam baru ni..walaupun yg lame de lg tak tercapai..still kena pk jugak azam yg baru..

kwn aku de wat blog..ni kawan baekkk punye…same3 gile time skolah..korang g lah intai blog die..die still ngah blaja tentang blog2 nie..blog aina suhana..

sakit perut tak hilang lagi..tapi aku ngidam nak mkn laksa penang + pizza hut + kenny rogers  + prosperity..tu ngidam ke balas dendam..entah..aku pon tak tahu..

4 ulasan:

asna cute berkata...

jgn poteng!

msuk dlm list azam baru okey~

Fiq berkata...

erk... kaki ponteng rupanya. haha

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ berkata...

ape nak jadik ni?
makan nak byk~
gi klas mlas lak~
cirit-birit kang

butterfly berkata...

asna cute : ye kak asna..sy pegi claz ati ni..:)

Fiq : bkn kaki ponteng ye...xbaik tipu..

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ : waa...kena mrh...haruslah mkn bykk..tangki besar..