16.12.09

perlukan pertolongan korang!

Little White Cloud emoticonhye kawan3..opss..

ASSALAMMUALAIKUM..

hehe ..sopan sikit..aku kan penyopan orangnya..betulkan??sila setuju ye..muahahahaha…

lama aku tak update..kesibukkan sebagai pelajar mula menular dalam hidup aku..almaklumlah..baru mula sem..assigment dan presentation pun dah ada..tu yang duk bz..tapi..bz pun still boleh berkebun dgn farmville..huhuhu..penting tuh wooo~~rezeki anak3 kata org..

aku nak tanya dan mintak tolong korang laa…kat mane erkk nak cari template atau layout tuk blog yang besh? yang lawa3??Green Scarf emoticon dan ade 3 kolum..dah bape hari duk tanya pakcik google..tapi tak dapat yang berkenan di hati lah..bukan apa..dah bosan dengan template atau layout blog aku sekarang nie..plesz..sesape yg expert..tolong aku ye! nnt aku belanja gambar cupcake..promise!

 

DSC07173

comei kan?? sungguh perasan!

DSC07175

bukti aku bz..

5 ulasan:

Puan Ninie berkata...

hye..:)
cube try dekat

www.scrappinblog.blogspot.com
ninie pakai layout dari situ je...;D

Hasnah berkata...

errkk asna xtau. sejak pertama kali asna bukak blog bru 2 kali asna tukar layout heehe~

Tanpa Nama berkata...

law nak tukar template aku pon tak pakar sgt
tp law nak tukar backround blakang tu aku reti r~
ym aku t aku ajorkan k

intan.maisarah berkata...

main farm ville? hehe best kan

Cik Siti Hajar berkata...

mEiZ SHA : thx kak ninie..

asna cute : tu maknanya asna x cepat bosan cam kite..:)

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ : ok ayu!

intan.maisarah : mmg besh..sampai tak hinggat dunia..hehehe..:)