16.12.09

::.sedih hati.::

bila hujan begini..turun dengan lebat membasahi bumi..terasa nyaman..sejuknya terasa hingga ke tulang…badan pun lebih senang bermalas-malasan di atas tilam yang tak seberapa empuk..tapi, tetiba hatiku sayu..sayu sangat..aku keseorangan dikala hujan lebat sebegini..guruh berbunyi dengan garang..kilat pantas menegluarkan cahayanya..aku ngeri ketakutan berseorangan..aku perlukan teman..sebab aku fobia..masa sekolah rendah dulu aku hampir dipanah petir..dua kali aku hampir terkena..sebab tu masa hujan lebat sebegini..aku memerlukan seseorang sebagai peneman…

aku tak tahu kenapa sejak pagi tadi..apa yang aku buat..semua serba tak kena..diba dan syra tempah cupcake..mula elok je aku hias cupcakes tuk syra, tapi..selepas itu aku mula mendeko cupcake untuk diba..macam-macam yang jadi..buttercream tak nak kuar lah dari nozzle tuh..buat bentuk bunga ros..jadi buruk gila aku rasa..kesian diba..lepastu, warna yang aku bancuh..hei..ntah jadi warna apa ntah..geram aku!sorry ye diba..i know its too worst decoration..kenapalah aku dengan hari nie..aku try byk3 kali..tapi tak mahu jugak..last, aku give up..then, aku susun cupcake tuk diba tuh dalam tupperware..ntah mcm mana careless..cupcake tuh jatuh..arghhh! aku bengang..

aku nak bercakap..nak mengadu..tapi tak de sape nak dengar..mylurve die bz..kalau die bz..die selalu tinggalkan aku sorang-sorang..sedihnye…

aku tak makan lagi sejak pagi..betapa laparnya sekarang nie..perut dah mendendangkan lagu dangdut..mintak di isi..tapi tak de makanan..ada pasar malam..tapi siapa mahu teman?? kesiannya aku ni..jadi manusia tiada berteman..apalah nasib aku..

10 ulasan:

Fiq berkata...

ini entry hati yg dilanda sepi ker?

amalhaj berkata...

sedih, pilu, terharu, sebak akan menusuk kalbu bile sendirian.
salam ziarah dari teman.

SasHa Lee berkata...

mau menghiburkan atii.. sila ke blog saya tuk keterangan lanjut...heheeeee..

**gurau2 keh...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ berkata...

perasaan ko je tu~
cube bebawak tenang dulu~

zella berkata...

jgn sedey2 kay?? =)

Siti Fatimah Nabihah berkata...

huhu.. rielex2..
jgn sedey..
kalu eh ct nk temankan jer..
xpa2.. nnti ok kut.. hehe..
cheer up

Cik Dila berkata...

pilu plak rasa bila bace entry ni..
xpe,semua orang pun ada hari y malang mereka tersendiri.ingat kat luar sana ada orang y lebig malang dari awak..jd bersyukurla..hehe

dibashahril berkata...

ala..ctk pe ko wat tu...xpe2...nnt wat yg lg ctk taw utk aku...hehehe..yg ptg, sdp...masuk perut xnmpk ctk dh...ngeee~~~

niesz berkata...

jgn r sedey2..xpe2..niesz ade..ley teman kan..ehe..

butterfly berkata...

Fiq : hisshh..bukan lerr...ngarut je mu nie!

amalhaj : time kaseh dtg my blog yea..

SasHa Lee : ur blog awesome! i dh pegi smlm..mmg i gelak3..

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ : iyoe..mayb prasaan aku je..

zella : yup!

Siti Fatimah Nabihah : meh lah temankan i..

Cik Dila : time kaseh cik dila!

dibashahril : wow..1st komen from my silent reader...sory erkk diba..thx be my customer..luv u darl!

niesz : meh lah temankan i kat cni..