11.12.09

tips untuk mereka yang sedang marah.

tips ni sesuai untuk aku sekarang nie..sebab aku rasa macam nak bunuh orang pun ade!

1- jerit kuat-kuat di depan uma anda. supaya lega perasaan amarah itu. tapi lepas tu tanggunglah akibat perbuatan anda itu..

2- kalau macam aku ni..duk umah tingkat 3..rasa-rasanya..nak buat aksi superwomen..terjun ke bawah..agak-agak nyawa aku panjang lagi x? kalau tak panjang..dah xde lagi perasaan marah ni..tapi tu lah..aku ni tak cukup amal lagi!

3- cuba anda gelak besar..seolah-olah ada benda yang lucu berlaku sekarang..tapi jangan buat depan orang..nanti kang anda di copkan sebagai pesakit mental..

4- cuba salurkan perasaan marah dengan menumbuk tangan ke dinding..boleh guna ke cara ni?

5- amik wudhuk..sebab perasaan marah datang dari syaitan yang di jadikan daripada api..

p/s : entry aku kali ni merepek bagai..ikut suke hati aku lah nak tulis apa..nak taip apa..ni blog aku kan?

4 ulasan:

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ berkata...

aku law marah bace komik shin chan~
besh~
wakakakkaaaa~~

Cik Cookie berkata...

kalau marah CC suka mandi lama2 bagi sejuk
xpun mkn ice cream

butterfly berkata...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠
aku bkn suke bce komik..lagi3 kartun..nyampah lg ade..

Cik Cookie
same laa kite...dpt bath tub yg besor tuh..rendam lelame..waaa...syiok..~~

faRk berkata...

"p/s : entry aku kali ni merepek bagai..ikut suke hati aku lah nak tulis apa..nak taip apa..ni blog aku kan?"

ayat tipikal seorang bloggers...hahaha