27.1.10

gembiralah hari ni…

waa..tadi paper memang syiok abes..seronok jawab exam..ade ke orang macam aku? seronok pulak exam kan?? bukan apa..sebab aku dapat jawab..huhuhuhu…tu sebab gembira je..

last paper 2hb nanti..lambat lagi..sementara tu tak tahu lah nak balik ke tak..tapi sampai jumaat ni memang kena ada kat kolej..sebab nak siapkan tempahan cupcake..ada orang order..lepas dah siap keje tu kot baru aku boleh balik..tapi macam buat penat je..sebab nanti balik sini balik..nak jawab exam..lepas tu balik klang balik..haishhh!! buang duit dengan tenaga..tapi tengoklah nanti macam mana..kalau dah kebosanan yang teramat..memang baliklah..takkan nak keluar je kan..bankrup lah poket saya..

bila nak dapat gaji ni..poket dah kosong sangat ni..lambatnya nak tunggu hari jumaat! berdoa gaji keluar awal dari jangkaan..esok!

12 ulasan:

Uruchimaru @ kf berkata...

seronok pass exam ea?

emm thumb up!

asna cute berkata...

tetiba kan.. gaji asna bln nie mask awal.. hehehe so how?? hhe~

butterfly berkata...

Uruchimaru @ kf
thx yea!

asna cute
so..asna kena belanja sy makan...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ berkata...

ala sian ko~
tak dapek den nolong~

arekymz membuyau berkata...

gaji kuar ari jumaat kan..
sabar saje...

butterfly berkata...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠
ko kena tolong jugak!!
pleshhh ayu..


arekymz membuyau
lame tu nak tggu jumaat..dwet tinggal sen je ni..
:( uhuk..

@ku d! sin!e berkata...

cpt gler ah ko exm dh..
aku bru jer msok blaja
pon bru 3 chpter..
haha

ko cuti biler???
cpt2 ym ngan aku..
de hal la

butterfly berkata...

bln 2 aku cti...last paper 2hb..pastu cti sampai 3hb..hee~~

de pe??gosip er?

minTanG_teLip2 berkata...

dPt gAji Leh Lanje ite. . .

butterfly berkata...

blnje??

gulp! ehee~~

FaTiN berkata...

bila dpt gaji belanja makan boleh? just kidding.ngee~

p/s: first time singgah tinggal komen kat sini

cik EPAL berkata...

dapat gaji jangan lupa belanja :)