5.2.10

hari ni mata layu semacam je..

hari ni..aku mengantuk gile..mata ni bagai digam-gam..adess…banyak setan bertenggek agaknya atas mata ni..pastu asyik mengunyah je..pagi tadi aku buat sandwich..abis aku melantak sensorang satu buku roti..aku dah lama tak makan roti..jadi ari ni kena diet nasi..kang kembang badan macam kembang semangkuk..

ni nak sambung tido lah..ni lah keje aku kalau tak pergi keje[paham kan ayat aku ni??]..bile lah manager aku nak letak nama aku dalam jadual ni..aku dah bosan gila duk rumah..baru 3hari..kalau sebulan cuti sem..sebulan jugak aku duk uma macam ni..haii..leh jadi gilak lah aku tak lama lagi kan..macam mana lah agaknya orang yang cuti sem sampai 2 3 bulan tu leh duk je kat uma??

butterfly

pic before cuti..selasa lepas..ni jadi pengukur..mane taw..kot3 pas ni pipi tu tambah gebu dan montok…

Green Scarf emoticon

5 ulasan:

s4m berkata...

laa..kalo lps ni makin tmbam xtau la..skrg ni pn tgk dh mmg tmbam..hehe.. ;)

Faarihin berkata...

memang bosan dok umah lama2.. tapi apa boleh buat.. dah tak ada kondo atau pangsa atau hotel yang boleh di duduk secara free.. hahaha.. ada kaitan kah? hahaha.. sila2 abaikan.. (^__^)

Ms.Independant berkata...

bestnye dpt dok umah je...
jeles i taw!

:)

butterfly berkata...

s4m : pic tu ilusi jerk tu..sebab pakai selendang..:)

Faarihin : tu je yang free erk? yg leh dpt mkn minum pon free.??

Ms.Independant : tak shuke...boring tahap gaban..

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

sis.. mana entry jom join contest tu??