2.2.10

hip..hip..horey..!!

yeay!! hip..hip..horeyy…!! finally..this sem is end..last paper marketing planning 2.30pm until 4.30 pm…
sekarang mahu pulang ke rumah..esok mungkin bekerja..mungkin tidak..kalau tak kerja..jadi surirumah je lah jawabnya..tapi bagus jugak..boleh tido puas-puas..ngeee~~~ tido je!! nanti kena marah dengan abah..kena bebel dengan ibu…haishh…
jom balik sama-sama..i naik komuter..tu je yang mampu setakat ni..apa pun..happy taw! sebab mylurve tunggu kat stesen batang benar dah..i tak suruh pun dia temankan..tapi dia gedik-gedik nak temankan..
pada saat entry ini ditaip..dia tengah cari keje..sian die..good luck baby..!! cahiyok..chaiyok..chaiyok..
~~~ni entry publish auto…~~~

4 ulasan:

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ berkata...

ley la ko berjimba2 pasni~

@ku d! sin!e berkata...

bes ko nyer...
aku jer bru nk cuti prtengahan sem..
isk

asna cute berkata...

huwooo awalnya abis sem dh..
nie yg jelez nie~

nuwaaaa =((

butterfly berkata...

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠
taklah berjimba sgt..:)

@ku d! sin!e
ipta ngan ipts kan lain..

asna cute
sabar ye asna..
:P