5.3.10

aku nak tidur.

semalam aku tidur awal..dalam pukul 10.30malam aku rasa..entah mengapa mengantuk sangat mata aku..bertenggek agaknya setan  kat mata aku semalam..

lepas tu..pukul 3pagi aku dah terjaga..benci gila lah..tak boleh tidur balik sampailah sekarang ni..memang bengang tahap gaban dengan mata aku ni..mata dah macam panda dah ni..

kenapalah payah sangat aku nak tidur dalam seminggu dua ni..memang ada sesuatu yang bermain di fikiran aku..yang aku fikirkan sampai kena migrain..apa dia? rahsia lah..selagi sesuatu keputusan yang pasti tak dapat..selagi tu lah aku macam ni..dari kecil lagi aku memang macam ni..bila ada perkara yang tak boleh diselesaikan atau tak dapat kesimpulan..memang aku fikir je lah selagi mahu..boleh tak kalau sebelum tidur tuh aku “pause” kan otak aku..sambung fikir bila bangun tidur..

esok perjumpaan blogger terbesar tu..aku nak pergi..tapi takde kenderaan..tak pe lah..lain kalilah aku pergi..takde rezeki aku..

semalam dan hari ni..dah dekat 7 8 kali aku mandi..panas sangat..pencapaian terbaik aku..sebab aku ni jenis yang malas mandi..huhuhuhu…

 

3 ulasan:

@ku d! sin!e berkata...

ish ko nie mlas mandi apesal?

Aida Effarina berkata...

yups.. cinta tak semestinya memiliki.
cinta abadi hanyalah milikNYA. :)
tp kalau dh jumpa love tu, jagalah sebaiknya. peaceee! ;)

LuVidA^^ berkata...

sobss...
mmg la x semestinye....tp sedey la kan?
harap-harap cinte kali ni berkekalan...