30.3.10

bila dah cukup sepurnama:(

Minggu ni cukup sebulan aku tak balik rumah..ibu dah call beberapa akli dah tanya sihat ke tak..sebab dia tau, anak sulung dia ni..kalau cukup sebulan tak balik rumah, memang akan sakit bagai..

semalam balik kelas petang, aku redah hujan..pergi kelas malam pulak redah hujan jugak..tapi kali ni aku bawak payung lah..tapi ada jugak kan kena titisan hujan tu..sudahnya dalam kelas yang ber air-cond, aku kejung..tak dapat nak tarik nafas langsung..waa..tangan dah pucat bagai..dada berombak laju..sah aku kena semput ni..memang dah lama tak kena semput yang macam ni..jenuh aku taruk minyak panas kat hidung..memang takde bau apa pun..

sekarang ni demam panas..kepala aku sakit sangat-sangat..nasib baik kelas petang..aku harap aku boleh pergi kelas petang ni..

aku pun hairan binti pelik..bila cukup sebulan aku tak balik rumah..mesti aku kena penyakit..tak kisahlah demam ke semput ke..tapi biasanya memang demam..demam panas..ni belum lagi belajar luar negara..kot dapat belajar luar negara..entah macam manalah gamaknya aku ni..takkan tiap-tiap bulan nak balik..bankrup lah kan..

insya’allah jumaat atau sabtu aku balik rumah.,.sebenarnya ibu yang rindu kat aku kan..pasal tu aku demam…

8 ulasan:

asna cute berkata...

wahhh kena demam rindu ya hehehe =)) take care okey. hope nti nk balik bdn dh kebah dr demam tau ;)

zella y berkata...

nanti kalau dh smpai umah
sure hilang demam...

Yana@Nana berkata...

cianyer..sampai demam2 kalu tak balik..
heheh..
salam kenal ye..
sweet face u..

sI tEDI berkata...

t care

♠ayuzdeathwish♠ berkata...

nak demam gak ni~
hahaha~

jgn lupa mam ubat~

butterfly berkata...

asna cute : mak kita yg rindu kita..:)

zella y : ha'ah..sampai uma mesti dah kebah..

Yana@Nana : hehehe..thx yea..

sI tEDI : thx..

♠ayuzdeathwish♠ : ayu..aku windu ko laa...

Syarinie Amran berkata...

rajin2 makan ubat yer :)
thanks sudi baca belog kak sya ^_^

Syarifah Nadiah berkata...

alaala, mesti rindu kan.
demam ? makan ubat taoo